شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

رژیم لاغری با کمک داروی گیاهی

آموزش هنری مختلف برای زن و مرد

رژیم لاغری با کمک داروی گیاهی

۲۵ بازديد

۱-عرقیات گیاهی-بهترین و ساده ترین راه حل

شما خیلی راحت می توانید بجای خریدن زیره، دم کردن آن و گرفتن عصاره اش، یک شیشه عرق زیره را تهیه کنید. عرقیات گیاهی یکی از بهترین راه های رژیم لاغری استاندارد و راحت هستند. گنجاندن عرق گیاهی زیره و عرق شوید به همراه آب در برنامه غذایی و میان وعده های غذایی، می تواند علاوه بر پاکسازی بدن از چربی ها و مواد زائد به افزایش میزان سوخت و ساز کالری ها در بدن نیز کمک کند. برای تهیه این نوشیدنی ها کافی است مقداری از این عرق های گیاهی را با همان مقدار آب ترکیب کرده و خنک میل کنید.

سرکه سیب: یکی از بهترین عرقیجاتی که می توانید برای لاغری مصرف کنید، سرکه سیب است. مخلوطی از یک لیوان آب و ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش سوخت وساز کالری ها می دانند. حتما به جای مصرف سس هنگام خوردن سالاد، از سرکه انگور یا سرکه سیب استفاده کنید.

عرق زیره: عرق زیره در کاهش وزن و لاغری مفید است، چربی سوز می باشد و باعث رفع اشتهای کاذب و از بین بردن چربی های زیر پوستی می شود.

عرق کاسنی: بهترین زمان برای نوشیدن عرق کاسنی صبح ناشتا قبل از صبحانه است که نوشیدن آنها به همراه آب می تواند سبب افزایش دریافت مواد مغذی از گیاه کاسنی شود.


رژیم لاغری با کمک داروی گیاهی
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد